Er zijn designers die het snappen en er zijn er die het niet snappen. De vraag luidt dan ook altijd: voor wie creëer je een product en vooral: waarom! Over dat laatste gaan we het even hebben. Over de grote portemonnee en de kleine tas.
Leuke tas gekocht, past je portemonnee er niet in. Vooral dames weten wel raad met van die joekels met enorme ritsen. En dan baal je, want wat is een tas zonder portemonnee?
En we weten het: je draagt je portemonnee niet in je jaszak en zeker niet zo’n groot exemplaar. Daar gaat je jas maar scheef van hangen en dat ziet er niet uit. Dus heren: ook geen portemonnee in een broekzak. Zelfde effect als bij die portemonnee in de jaszak en de rest laat zich raden.
Ook geen portemonnees in kontzakken graag. Dat is vragen om moeilijkheden. Zakkenrollers zijn er op uit en je nodigt ze er gewoon mee uit je portemonnee weg te graaien. Niet doen dus.
Het ei van Columbus is de Toho heuptas
Het ei van Columbus is echter gevonden. Wie kiest voor een heuptasje heeft nu de mogelijkheid er eentje te scoren met een portemonnee eraan vast. Kijk; die vormgever heeft goed nagedacht.
Als je iets ontwerpt moet je namelijk uitgaan van de vraag van een consument. Of het probleem van een inwoner. Het hiaat van een burger. En ga zo maar door. Als je ontwerpt om het ontwerpen of omdat je iets zelf heel mooi vindt, is dat leuk maar wie bereik je ermee?
In dit geval los je het probleem van een consument op. De consument die van een kleine tas houdt en daar het liefst zijn of haar portemonnee in weg stopt óf, zoals in dit geval, er een portemonnee gewoon bij krijgt. Die van Monk & Anna.
Prachtig merk en de Toho Belt Bag is er in verschillende kleuren. Paars, oker en roze bijvoorbeeld. Dames: eat your hart out!! Dit dames heuptasje is echt om op te vreten en om er je outfit compleet mee te maken.
Kijk even online naar de kleuren van de heuptas
Bij Monk & Anna vertelt overigens elk product een verhaal. En niet schreeuwerig hoor, juist heel ingetogen. Alle modellen stralen een zekere sereniteit uit. Ook in het kleurgebruik. Als je schrikt van roze of paars, moet je even online kijken naar deze exemplaren, dan zul je zien dat het prachtige teruggetrokken tinten zijn.
Het merk voert alles uit in hoogwaardige materialen en dat zorgt ervoor dat ze heerlijk draagbaar zijn.
]]>